wtorek, 24 kwietnia 2012

Wypowiedziałam się :)

Kilka dni temu otrzymałam miłą wiadomość, że zostałam wybrana na testerkę kosmetyków Golden Rose (pełną listę znajdziecie tutaj). Dziś firma za pośrednictwem profilu na fejsie uchyliła rąbka tajemnicy, co znajduje się w wysyłanych właśnie paczkach. Nie przyglądam się zbyt uważnie bo chcę mieć niespodziankę - już nie mogę się doczekać :)


To jednak nie koniec niespodzianek :) Zanim firma wysłała kosmetyki, otrzymałam do wypełnienia krótką ankietę, która miała pomóc w dopasowaniu zawartości paczki do moich upodobań w zakresie makijażu. Kilka dni później odebrałam telefon z pytaniem czy można zacytować fragment mojej odpowiedzi w materiale prasowym! :) Bardzo mi miło, że ktoś docenił moje blogowanie. Uznałam, że to duże wyróżnienie więc postanowiłam się Wam pochwalić - poniżej artykuł z moją krótką wypowiedzią :)


Usta w roli pierwszoplanowej

Wraz z powiewem wiosennej świeżości w żurnalach rozkwitły subtelną elegancją pastele, do których bez wysiłku przekonują nas projektanci mody i wizażyści. Zwiewne stroje w miętowych, różowych i brzoskwiniowych odcieniach przełamać musimy obowiązkowo mocnym kolorem wyrazistych i kuszących ust. Ulubiony kosmetyk Dity von Teese i Anny Muchypomadka w soczystym kolorze – obowiązkowo zagości w naszych torebkach.
Pomadki od wieków towarzyszyły kobietom eksponującym swoją pewność siebie i charakter. Na krótki czas zostały co prawda zdetronizowane przez wygodne błyszczyki nadające połysk, powiększające optycznie wargi. Dziś jednak powróciły do łask w wielkim stylu, stając się znów jednoznacznym symbolem kobiecości, stylu i klasy. Pomadki zdobywają przewagę także dzięki właściwościom nawilżającym i wygładzającym, ponieważ zawierają naturalne składniki, jak przykładowo wosk pszczeli.
Dominującym trendem dla kobiet odważnych i zdecydowanych jest połączenie jaskrawej pomadki fluo w odcieniach  nasyconego amarantu, koralu i soczystego oranżu z zaledwie muśniętymi mascarą rzęsami. W tego typu stylizacjach należy pamiętać o żelaznej zasadzie – chcąc stosować mocne kolory pomadek musimy zadbać o biel zębów i gładką cerę. Pomoże nam korektor i lekki podkład matująco – rozświetlający w jasnym, naturalnym odcieniu – podpowiada Agnieszka Sęczkowska, wizażystka marki Golden Rose.
Kobiety ceniące eteryczny i dziewczęcy look również coraz częściej stawiają na pomadki. W tym sezonie szminkom fluo dotrzymują kroku pastelowe kolory: pudrowy, budyniowy i lekko przybrudzony róż oraz delikatny, piaskowy odcień beżu. W najbliższych miesiącach zdecydowanie wybiorę makijaż naturalny i świeży: jasne powieki, kolorowe kreski, subtelnie wytuszowane rzęsy. Policzki podkreślę delikatnym różem, do tego usta pociągnięte koniecznie pomadką w brzoskwiniowym lub bladoróżowym kolorze – pisze Ala, autorka bloga aleetzya.blogspot.com
Niezależnie od tego jaki styl wybierzemy dla siebie warto mieć na uwadze kilka tricków, które dopełnią nasz make up. Jak radzi wizażystka Golden Rose - osoby o wąskich wargach dzięki dodatkowemu muśnięciu błyszczykiem uzyskają efekt pełnych i ponętnych ust. Z kolei posiadaczki zmysłowych i wydatnych warg powinny używać pomadek półmatowych, które nadają bardziej eleganckiego i lekkiego efektu.



Miło mi jest, uśmiecham się szeroko! :)


17 komentarzy:

  1. jejj, jak Wam zazdroszczę, ja się nie załapałam. :(

    OdpowiedzUsuń
  2. @One_LoVe bardzo nam przykro, że nie mogliśmy zaprosić do finału więcej dziewczyn. Dostaliśmy tak wiele zgłoszeń od autorek fantastycznych blogów, że trudno było się zdecydować. Planujemy jednak już wkrótce kolejne atrakcje :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miło, będę polować. :-)

      Usuń
    2. Nam też jest przykro ;) Ale czekamy na inne atrakcje :)

      Usuń
    3. Trzymam dziewczyny kciuki za powodzenie w następnych akcjach!

      Usuń
  3. Gratulacje ! ;)
    Ciekawią mnie te kosmetyki ,no i ten artykuł w prasie,pozazdroscić ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napiszę o nich coś więcej za jakiś czas, czuwaj :)

      Usuń
  4. zazdroszczę:) nawet samego pudełka:) ie mowiąc o zawartości...świetnie jak nas ktoś doceni...z gazet powyrywaj i zachowaj dla wnuków:) a co!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pudełko jest świetne, z pewnością wykorzystam na jakieś 'przydasie' ;) To prawda, miło być docenionym za zaangażowanie jakie wkładamy w blogowanie. Dla wnuków, hahahahaha, a to dobre :P

      Usuń
  5. Ja też testuję GR :) Gratuluję takiego miłego wyróżnienia!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Wasze odwiedziny i komentarze :)

Niestety z powodu olbrzymiej ilości spamu, muszę wyłączyć możliwość anonimowego komentowania. Jeśli chcecie zostawić mi wiadomość, jestem dla Was dostępna na profilu Facebook.

UA-49610063-1