poniedziałek, 23 kwietnia 2012

Niekosmetycznie ale za to słodko :)

Dziś jest dla mnie fajny, ważny dzień - obchodzę rocznicę wydarzenia, które bardzo pozytywnie wpłynęło na moje życie :) Z tej okazji zamówiłam babeczki ozdobione symbolami, które zostały wykonane na moje specjalne życzenie. Były tak piękne i pyszne, że musiałam pokazać je na blogasku :P





 

Babeczki są: czekoladowo - malinowe, waniliowo - wiśniowe, kajmakowe i cytrynowe. Wykonały je Fajne Baby (polecam blogerkom z Trójmiasta: http://fajnebaby.pl/). Rewelacyjny, pyszny pomysł na prezent! 

Kubeczki z kolei wołały do mnie z Flo. Wyjątkowo podoba mi się aktualny asortyment, a ponieważ za sprawą M. mam lekkiego bzika na punkcie gadżetów morskich i marinistycznych, musiałam je mieć natychmiast! :) Kawa z nich smakuje przepysznie :)


Acha... Jestem super- SZCZĘŚLIWA! :) Każdego dnia coraz bardziej :)))






19 komentarzy:

  1. muffiny wyglądają przeuroczo :D

    OdpowiedzUsuń
  2. tak ładnie wyglądają, że szkoda je zjeść:P mniam

    OdpowiedzUsuń
  3. babeczki wyglądają przesmakowicie a kubki są bardzo w moim stylu :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak zobaczyłam zdjecie kubkow mialam napisac,że widziałam we FLO ,ale Ty juz to napisalas:) ps witam sie bo dopiero jestem pierwszy raz u Ciebie

      Usuń
    2. Asia, wieeem :) Od razu pomyślałam o makijażu jaki widziałam kiedyś u Ciebie :)

      martu, witaj! :) Mam nadzieję, że Ci się tutaj spodoba :)

      Usuń
  4. Babeczki cudowne! :D A nie miałyby ochoty założyć takiego biznesu w Krakowie? ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne, aż szkoda jeść. :P ale pewnie nie mogłabym się powstrzymać aby nie skosztować. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jak świetnie wyglądają, szkoda jeść ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. O pycha! Ale mi narobiłaś ochoty!

    OdpowiedzUsuń
  8. Nawet nie wiedziałam, że jesteś z Gdańska. A do Fajnych Bab się wybieram i nie mogę wybrać. Ale chyba czas najwyższy.

    http://niebieskookagigi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem :) Może się tam kiedyś spotkamy :)

      Usuń
  9. ten post to dla mnie tortury, jem oczami

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Wasze odwiedziny i komentarze :)

Niestety z powodu olbrzymiej ilości spamu, muszę wyłączyć możliwość anonimowego komentowania. Jeśli chcecie zostawić mi wiadomość, jestem dla Was dostępna na profilu Facebook.

UA-49610063-1