sobota, 14 kwietnia 2012

Kwietniowo :)

Kwiecień jest dla mnie szczególnym miesiącem w roku, przynosi mi wiele powodów do uśmiechu i radości. Dobry z definicji humor podkręcają dodatkowo kosmetyczne bonusy. Jednym z nich był kolejny Glossybox. Otrzymałam go dosłownie w ostatniej chwili przed wyjazdem na Święta dlatego dopiero teraz pojawia się notatka. Może to dobrze, była chwila przerwy po szumie na blogach ;) 

Subskrybuję pudełko od początku i pierwsze było dla mnie czystą rewelacją! (KLIK). Testuję uważnie i niebawem napiszę szczegółowo co sądzę o każdym z produktów. Kwietniowy pakiecik nie zachwycił mnie aż tak jak poprzedni ale nadal nie rozczarował. Nadal chcę więcej! :) 

Nieopisaną radość sprawia mi czekanie na paczkę i jej otwieranie. Choć zwykle już wiem co zawiera, otwieram je jak dziecko wigilijny prezent :D Niestety już drugi raz nie wytrzymałam z ciekawości i podejrzałam na blogach zawartość ;) 




Co testuję w kwietniu?

1. DERMALOGICA, MultiVitamin Power Recovery Masque 
Odżywcza maska witaminowa ze skoncentrowaną dawką antyoksydacyjnych witamin. Niezwykle bogata formuła doskonale nawilża, działa naprawczo oraz opóźnia efekty starzenia się skóry.
pełny produkt: 184 zł/75 ml

Czytałam wiele dobrego o tej masce i z ciekawością zobaczę, jak sprawdzi się u mnie. Ma ciekawy kolor i bardzo ładny zapach. 

 
2. KRYOLAN, Classic Lipstick
Pomadka o bogatej formule zawierającej witaminę E, która pobudza mechanizmy regenerujące naskórek. Pomadka daje matowy efekt i charakteryzuje się doskonałą trwałością. 
Pełny produkt: 30 zł/4g

Miałam nadzieję, że trafię jednak na różową szminkę, bo choć kolor przepiękny i nasycony to w czerwieni nie wyglądam najlepiej, niestety. Bardzo jednak jestem ciekawa kosmetyków Kryolan i mam nadzieję, że jeszcze kiedyś trafią się w boxie. 

   
3. PAT RUB, relaksujące masło do ciała
Masło do ciała o konsystencji tortowego kremu, które z łatwością się wchłania. Bogactwo maseł i olei roślinnych sprawia, że nawet bardzo sucha skóra staje się nawilżona i elastyczna. 
Pełny produkt: 69 zł/225 ml

Nie przepadam ani za tortowymi kremami ani za masłami do ciała :) Użyłam go na razie raz i zapach był dla mnie nieco zbyt intensywny. Początkowo czułam jedynie trawę cytrynową, dopiero po chwili pojawia się kokos. Możliwe, że się przyzwyczaję, na razie się nie zrażam i spróbuję ponownie. 

 
 4. AQUA SLIM, suplement diety wspomagający odchudzanie
Preparat stworzony z myślą o tych, którzy chcą zdrowo i szybko schudnąć. Wspomaga metabolizm tkanki tłuszczowej, zmniejsza uczucie głodu i wpływa korzystnie na wydolność tkanki mięśniowej. 
Pełny produkt: 70 zł/35 szt. 

Kompletnie to do mnie nie przemawia choć po fali masowych wpisów o shredowaniu nie dziwię się, że umieszczono preparat na odchudzanie w pudełku :P

   
5. SANOFLORE, Lekki miodowy krem do twarzy
Odżywczy krem do skóry wrażliwej z regenerującym  miodem lipowym. Nawilża, koi, chroni. 

Niewiele wiem o tym kremie. Na karteczce, która była dołączona do kosmetyków mam zamiast tego kremu preparat do ust Dermalogica i wiem, że część dziewczyn taki właśnie dostała. Nie starczyło dla każdego cz co? Mimo to cieszę się, że trafił mi się ten kremik bo ostatnio ciągle trafiam na pozytywne opinie na jego temat i rzeczywiście - używam z zadowoleniem. Prawdopodobnie jak skończę próbkę, kupię pełnowymiarowe opakowanie.  


6. GALENIC, Żelowy olejek do demakijażu twarzy i oczu Argane
Olejek doskonale usuwa makijaż. W połączeniu z wodą tworzy aksamitne mleczko, które dokładnie oczyszcza skórę z pozostałości makijażu i zanieczyszczeń, pozostawiając ją świeżą i sprężystą. 
pełny produkt: 57 zł/125 ml

Z tego produktu ucieszyłam się chyba najbardziej. Czaiłam się na jakiś olejek do demakijażu bo choć Bioderma spisuje się u mnie bardzo dobrze, miałam ochotę na zmianę. Jestem bardzo ciekawa jego działania. Regularna cena pełnowymiarowego opakowania też nie odstrasza za bardzo więc kto wie...

 

Choć każdy produkt jest dla mnie nowością, mam nieco mieszane uczucia odnośnie zawartości ale to nie zmienia faktu, że radość z oczekiwania, zgadywanie zawartości, rozpakowywanie i testowanie sprawia mi nieopisaną przyjemność. Nie oczekiwałam, że każde pudełko będzie mnie zachwycało tak jak pierwsze, spodziewam się, że jeszcze nie raz trafię produkt, który niekoniecznie mi podpasuje. Nie zniechęca mnie to do dalszej subskrypcji i już niecierpliwie czekam na kolejne pudełko! :)

Ciekawi mnie czy różnica w zawartości ma coś wspólnego z profilem urody, który uzupełnia się indywidualnie na stronie GlossyBox czy wynika z braków w towarze?  Co o tym myślicie? A może macie już dość wpisów na ten temat? :D

16 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. No niestety póki co średnio je oceniam... Napiszę za jakiś czas recenzję, może się przekonam.

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Piękna tylko pięknych ust do niej brak ;)

      Usuń
  3. szminka mi sie tak niesamowicie podoba ze az Ci normalnie zazdroszcze:D!

    OdpowiedzUsuń
  4. Szminka jest cudowna! Co Ty chcesz *.* Róże są przereklamowane, czerwienie są pięęękne *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ zgadzam się z Tobą! Teoretycznie też wolę czerwień ale do takiego koloru trzeba mieć jeszcze pełne usta a ja mam dość wąskie i niesymetryczne niestety :(

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Czemu mnie nie dziwi Twój komentarz :P
      Pracujesz na Kryolanie w studiu?

      Usuń
  6. zazdroszczę szminki... ja mam róż i jestem mega niezadowolona... jeli chcesz zamienić czerwień na róż, to podam email: meganica713@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za propozycję ale ten róż też nie mój zupełnie, za zimny jednak :)

      Usuń
  7. Ja byłam trochę zniesmaczona "darmowymi próbkami"..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, też się chwile nad tym zastanawiałam. Może dlatego właśnie mamy 6 a nie 5 produktów, w tym jeden pełnowymiarowy? Zobaczymy jak będzie dalej.

      Usuń

Bardzo dziękuję za Wasze odwiedziny i komentarze :)

Niestety z powodu olbrzymiej ilości spamu, muszę wyłączyć możliwość anonimowego komentowania. Jeśli chcecie zostawić mi wiadomość, jestem dla Was dostępna na profilu Facebook.

UA-49610063-1