poniedziałek, 2 kwietnia 2012

Kolejny nudny makijaż :)


O tym, jak uwielbiam makijaże w stylu 'nude' już wiecie - sprawdzają się świetnie niemal w każdej okazji i nie wymagają dużych umiejętności ;)




Użyłam: bazy Kobo, cieni Sleek / Inglot, tuszu MAC, podkładu Revlon Colorstay, korektora Sephora, pudru Essence 50's girls reloaded, bronzera Dermacol, różu Bell, szminki Astor i błyszczyka Hean. 

Nadal zdjęcia nie wychodzą mi zbyt udane, makijaż na żywo prezentuje się dużo lepiej. Mimo to postanowiłam pokazywać częściej makijaże, nawet takie nudne i proste jak dziś.

Ostatnio stosuję trick podpatrzony w internecie, którzy zaskoczył mnie efektem:  tym samym różem, którego używam na policzki zaznaczam lekko łuk w załamaniu powieki. Robię do delikatnie pędzelkiem do blendowania (białym Maestro lub Sephora 13). Nie widać tego wyraźnie na zdjęciach ale rzeczywiście oko wygląda zdecydowanie lepiej. Możliwe, że to nic odkrywczego, ale ja wcześniej się z tym nie spotkałam... 
Niebawem napiszę o kilku innych trickach, które podkreślają makijaż. A Wy macie swoje sprawdzone tajemnice? :D

Ala

24 komentarze:

  1. Całkiem przyjemny makijaż na codzień ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba kreska, ładny dzienniak:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wcale nie nudny ten makijaż! Pięknie jest!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam takie nudne makijaże :) piękna kreska :)

    OdpowiedzUsuń
  5. pieknie wyglada taki makijaz !!!
    uwielbiam ...

    OdpowiedzUsuń
  6. moim zdaniem fotki są ok , mój aparat wcale nie chwyta kolorów w makijażu

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawy, jak na nudny makijaz :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie nudny, tylko delikatny... Bardzo udany :) Pozdrawiam i zapraszam na nową notkę u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Słyszałam o tym tricku, ale jeszcze go nie próbowałam. Wiem co czujesz jak robisz zdjęcia i nie oddają oryginalnego efektu. Ale na tych zamieszczonych wszystko jest pięknie widoczne , więc nie masz się co martwić i wrzucaj więcej ;) Kreseczkę robiłaś cieniem z paletki? Bardzo fajnie wyszła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, zrobiłam brązowym cieniem z paletki ze Sleeka z odrobiną Duraline, zewnętrzny kącik wzmocniłam nieco czarnym. Dziękuję! :*

      Usuń
  10. Makijaż śliczny.;D
    U Was tak ślicznie te makijaże wyglądają, jak ja sobie taki zrobię to mi się wcale nie podoba. ;(

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolejny piękny makijaż...
    :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny ten makijaż. Jak dla mnie idealny na co dzień.
    Lubię takie, są zarazem delikatne i eleganckie.

    http://niebieskookagigi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja bardzo lubię takie delikatne makijaże;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne i szybkie połączenie :) Na dzień idealne.

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo przyjemny dla oka delikates:)

    OdpowiedzUsuń
  16. prosty i nudny? liczy się to aby był dobrze wykonany i podkreślał urode noszącego a tu jak najbardziej to widać

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale piękny! Świetnie Ci w takim :)

    OdpowiedzUsuń
  18. No, dziewczyny, zasypałyście mnie komplementami :) Bardzo się cieszę, że Wam przypadł do gustu i dziękuję za każdy komentarz. Buziaki!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Wasze odwiedziny i komentarze :)

Niestety z powodu olbrzymiej ilości spamu, muszę wyłączyć możliwość anonimowego komentowania. Jeśli chcecie zostawić mi wiadomość, jestem dla Was dostępna na profilu Facebook.

UA-49610063-1