sobota, 31 marca 2012

Walki o czuprynę ciąg dalszy czyli... prosto od fryzjera :D

W dniu, kiedy zaplanowałam wizytę u fryzjera musiała rozpętać się śnieżyca :| Gdybym zrobiła sobie lakierowy hełm to pewnie bym dotarła do domu 'wyczesana' ale moja fryzjerka doskonale wie, że jestem minimalistką w tej kwestii ;) Postanowiłam jednak pokazać Wam efekty dzisiejszego eksperymentowania - miało być tylko ścięcie rozdwojonych końcówek a skończyło się na zmianie koloru... Wy też tak macie? 


Ulizana jestem strasznie bo przeprasowano mnie we wszystkie strony, pewnie jak się umyję i wyschnę to będzie zupełnie inaczej :) Wykorzystam fakt, że mam teraz farbowane włosy i zobaczymy jak spisze się szampon, który był  w marcowym Glossyboxie. Używałyście go już? 



 Walki o ładne włosy ciąg dalszy. Rozmawiałam z moją fryzjerką i planuję:

  • myć włosy na przemian szamponem bez SLS i szamponem do włosów farbowanych 
  • nakładać po myciu odżywkę do spłukiwania - obecnie Isana z babassu - oraz jedwab lub witaminy z L'Biotica na same końce
  • rozczesywać delikatnie drewnianym grzebieniem z szeroko rozstawionymi ząbkami i suszyć letnim nawiewem - jeśli już w ogóle
  • olejować włosy jak dotąd
  • raz na jakiś czas fundować im maskę lub ampułkę


Myślę, że notatki o włosach będą się pojawiały częściej. Zobaczymy czy efekty zmian w pielęgnacji będą widoczne na zdjęciach. Trzymajcie kciuki za moje piórka i piszcie co sprawdza się u Was. 

Ala



28 komentarzy:

  1. ładnie Ci w nowym kolorze ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. swoją drogą czemu wszyscy fryzjerzy prostują włosy na koniec zabiegu

    ładny kolor !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo na prostych włosach widać cięcie i zazwyczaj w tym momencie jeszcze robią "poprawki kosmetyczne" :)

      Usuń
    2. Poza tym na takich włosach widać błysk - robi nam się piękna tafla błyszczących, zadbanych, sypkich włosów.

      Usuń
  3. ale teraz ładniutko! i jakie zdrowe włosy :) aż zachęcają do dbania o nie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie :) Jestem jeszcze bardziej zmotywowana :)

      Usuń
  4. ładny kolorek :) ale dużo lepiej Ci w tych lekkich falach :D pielęgnuj je, a będą super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiesz, że wiele osób mi to mówi? A ja jakoś nie czuję się dobrze, mam wrażenie że każdy strączek żyje swoim życiem i fryzura nie ma formy... Jak mam ładny skręt to jak cie mogę, ale jak część się wywija a część pozostaje prosta to jest jakaś katastrofa... Z pielęgnacji na pewno nie zrezygnuję, muszę tylko znaleźć im coś co polubią a poszukiwania idealnych kosmetyków są dość czasochłonne. Dzięki za komentarz :*

      Usuń
  5. Bardzo ładnie wyglądasz.;D
    Jak byłam u fryzjera to też miałam tylko ściąć końcówki, a ścięłam włosy i grzywkę. ;pp

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Tak to się właśnie często kończy. Przynajmniej wyszłaś zadowolona?

      Usuń
  6. Zmiana koloru - rewelacja! Ach, no i zazdroszczę Ci tej długości, mi jeszcze potrzeba jakiegoś roku zapuszczania do takiej... o ile wcześniej się nie zdenerwuję i nie zetnę na krótko! :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Kasia! :* Teraz policzkuję się stopami bo zupełne nie pomyślałam, że przecież mogłam do Was wpaść! Wreszcie byśmy miały okazję napić się tej kawy bo niedługo nam się przeterminuje :P

      Usuń
    2. Hahaaa, no przestań :P
      Wiadomo, że byłoby mi miło, ale na kawę to możesz wpaść bez okazji, więc i tak się nie wykręcisz świeżo "zrobionymi" włosami :D

      Usuń
  7. Bardzo fajny ten nowy kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Moja zmiana pielęgnacji jest baaardzo widoczna, po czterech miesiącach, czego i Tobie życzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, Rudzielcu :) Wygramy! :)

      Usuń
  9. zmiana super! nowy kolor bardzo twarzowy :)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Super gładkie włosy :) też tak mam od fryzjera przychodzę w gładkich a po u myciu znowu się kręcą

    OdpowiedzUsuń
  11. O taki kolorek jak masz teraz mi sie marzy! śliczny :) dodaje do obserwowanych ;):*

    OdpowiedzUsuń
  12. kolor włosów boski! ja tez zaczynam dbac o me włosy i sa juz rezultaty :) więc 3mam za ciebie kciuki oby tak dalej! Pozdrawiam i zapraszam także do siebie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Porównamy sobie za jakiś czas :) Dziękuję.

      Usuń
  13. Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Niestety nie jest trwały jak farba i szybko się wypłukuje.

      Usuń

Bardzo dziękuję za Wasze odwiedziny i komentarze :)

Niestety z powodu olbrzymiej ilości spamu, muszę wyłączyć możliwość anonimowego komentowania. Jeśli chcecie zostawić mi wiadomość, jestem dla Was dostępna na profilu Facebook.

UA-49610063-1