środa, 7 marca 2012

Rok!


Niespodziewanie szybko... minął rok odkąd zaczęłam blogowanie! Dziękuję, że do mnie zaglądacie, czytacie, komentujcie, wymieniacie się wrażeniami.

Przez ten rok blog troszkę się zmieniał, począwszy od layoutu poprzez styl notatek czy zawartość zakładek. Została niedawno zaktualizowana zakładka Beauty Without Cruelty, możecie także zobaczyć jakie produkty są moimi ulubionymi oraz co aktualnie testuję. Jeśli macie jakiekolwiek sugestie, dobre rady, prośby czy uwagi - napiszcie. To miejsce tworzę dla Was i dołożę wszelkich starań, żebyście czuły się u mnie dobrze :-) 



Dziękuję, że tu ze mną jesteście! 





 

Blogger mi nie ułatwia. Napisałam ostatnio kilka notek, które nie uaktualniły się w blogrollu - zapraszam do zajrzenia "z ręki" :-)  Nie zrażam się i publikuję dalej :-)

21 komentarzy:

  1. Gratuluję czytelników :) No i oczywiście życzę mnóstwa inspiracji i pomysłów na kolejne notki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluję ;) śledzę dzielnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję:) Mi nie długo minie dopiero 4 miesiące blogowania.

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluje serdecznie ja mam dopiero 4 miesiaczki;]]

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje! Życzę, aby przez kolejny rok Twój blog nadal się rozwijał :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję! Miejmy nadzieję,że będzie jeszcze lepiej ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. gratulacje i kolejnego roku życzę!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też niedawno obchodziłam rocznicę bloga :) a Tobie gratuluję ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. u mnie też strasznie szybko zleciało. bloga prowadzę już pół roku, a mam wrażenie jakbym dopiero co zastanawiała się nad tematem drugiej notki :P


    w wolnej chwili zapraszam do mnie :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Najlepszego i wielu sukcesów blogowych. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję i mam nadzieję, że kolejny rok również będziesz z nami ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Wasze odwiedziny i komentarze :)

Niestety z powodu olbrzymiej ilości spamu, muszę wyłączyć możliwość anonimowego komentowania. Jeśli chcecie zostawić mi wiadomość, jestem dla Was dostępna na profilu Facebook.

UA-49610063-1