poniedziałek, 12 marca 2012

Oeparol - wiesiołkowe testowanie!


Otrzymałam nową propozycję współpracy i możliwość przetestowania kosmetyków marki Oeparol. Przyznam, że nazwa była mi znana ze słyszenia (trwa właśnie kampania radiowa reklamująca suplement diety) ale nigdy nie używałam produktów do pielęgnacji tej firmy. Przeczytałam więc opinię na Wizażu i ponieważ były w większości pozytywne, skusiłam się. 

http://www.adamed.com.pl/pl/dermokosmetyki/oeparol/

W paczce znalazłam pomadkę ochronną do ust oraz krem kondycjonująco - nawilżający z olejem z nasion wiesiołka.





Pomadka Ochronna do ust, zawiera wysokiej jakości naturalne składniki,w tym tłoczony na zimno olej z nasion wiesiołka. Preparat przeznaczony jest do codziennej, systematycznej pielęgnacji ust. Natłuszcza je i zabezpiecza przed pękaniem i wysychaniem oraz czyni usta delikatnymi i nadaje im świeży wygląd. Opakowanie: 3,6 g

Krem kondycjonująco-nawilżający przeznaczony jest do codziennej pielęgnacji wszystkich typów skóry na dzień i na noc. Regularne stosowanie kremu poprawia kondycję skóry, wygładza ją i ujędrnia. Reguluje gospodarkę wodno-lipidową skóry. Preparat czyni skórę bardziej delikatną, świeżą
i elastyczną. Opakowanie: 50 ml



Testy rozpoczęte! Niebawem przygotuję dla Was recenzję. Jeśli jesteście ciekawe już teraz, zapraszam na stronę:  http://www.adamed.com.pl/pl/dermokosmetyki/oeparol/oeparol-balance/

 




Używałyście już tych produktów, znacie je?

Pozdrawiam wiosennie :-)
Ala

3 komentarze:

  1. Czekamy na recenzje, tym abrdziej, ze nie uzywalam ich jeszcze nigdy :) ale duzo pozytywnego slyszalam.

    OdpowiedzUsuń
  2. ja mam krem z tej serii - biostymulujący półtłusty i świetnie się sprawdza w przypadku cery przesuszonej. Używałam zimą - super zabezpieczał przed mrozem i wiatrem. I ma fajne okrągłe pudełko, które jest w całości wypełnione kremem a nie powietrzem (co w przypadku kremów często się zdarza).

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam ten krem i nie jestem zadowolona niestety...

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Wasze odwiedziny i komentarze :)

Niestety z powodu olbrzymiej ilości spamu, muszę wyłączyć możliwość anonimowego komentowania. Jeśli chcecie zostawić mi wiadomość, jestem dla Was dostępna na profilu Facebook.

UA-49610063-1