czwartek, 15 marca 2012

-20% na produkty Alterra



Załapałam się wczoraj na ciekawą promocję więc postanowiłam się z Wami podzielić :-) 

W Rossmanie, wykorzystując kod rabatowy ze strony Wizaz.pl, możemy uzyskać 20% rabatu na wybrane produkty marki Alterra


Kupon rabatowy oraz więcej informacji możecie zobaczyć tutaj: KLIK

Nie mam większego zapotrzebowania na kosmetyki ale zdecydowałam się na nawilżane chusteczki do demakijażu, które bardzo mi się przydadzą w podróży. Kosztowały mnie całe 2,23 zł :-) Mają bardzo pozytywne opinie, ciekawa jestem jak się sprawdzą u mnie. Niedługo napiszę o nich coś więcej.



Planujecie wykorzystać promocyjny rabat? Dajcie znać na co się czaicie lub już dałyście się skusić. I pamiętajcie - promocja trwa do końca marca!

Pozdrawiam Was wiosennie! 
Ala

4 komentarze:

  1. ja sie czaje na pomadke rumiankowa Alterry ale nie wiem czy dobra;D

    OdpowiedzUsuń
  2. 2,23 to rzeczywiście dobra cena :) to mniej niż za moje ulubione chusteczki z Be Beauty :) może się skuszę :) pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie używałam tych z Biedy nigdy ale nie sięgam zbyt często po tego typu chusteczki. Może kiedyś wypróbuję. Pozdrawiam również :)

      Usuń

Bardzo dziękuję za Wasze odwiedziny i komentarze :)

Niestety z powodu olbrzymiej ilości spamu, muszę wyłączyć możliwość anonimowego komentowania. Jeśli chcecie zostawić mi wiadomość, jestem dla Was dostępna na profilu Facebook.

UA-49610063-1