środa, 1 lutego 2012

Pielęgnacja z Calmaderm - recenzja zbiorcza

W październiku otrzymałam do przetestowania cztery produkty marki Calmaderm (pisałam o tym TUTAJ). Umieściłam już recenzję kremu do rąk (KLIK). Dziś czas na pozostałe produkty z tej serii.


ALOE VERA GEL

OD PRODUCENTA: Naturalny żel z Aloesu ( 90% stężenie) słynący ze swoich leczniczych i kojących właściwości. Aloe Vera żel polecany jest w przypadkach: zaczerwienienia i podrażnienia skóry, opuchlizny z powodu ukąszeń komara lub oparzeń słonecznych, podrażnień wywołanych innymi produktami kosmetycznymi.  Aloe Vera żel jest produktem całkowicie naturalnym wyprodukowanym z wyciągu z Aloesu. Dzięki temu że produkty uprawiane są na ekologicznych plantacjach w ulubionych dla siebie warunkach klimatycznych, możliwe jest pozyskanie jak najwyższego procentu aktywnych substancji roślinnych. W składzie AloeVery nie znajdą Państwo perfum ani barwników, nie ma zatem ryzyka wywołania podrażnień i alergii. Produkt jest testowany dermatologicznie.  AloeVera Gel jest przyjemny i łagodny dla skóry, szybko i łatwo się wchłania. Zalecamy stosowanie wg. potrzeb- nawet kilka razy dziennie, poprzez delikatne wcieranie w wybrana partie ciała.

OPAKOWANIE tego produktu bardzo przypadło mi do gustu: jest miękkie, łatwo wydobyć z niego kosmetyk a pod koniec można z powodzeniem je rozciąć i zużyć całkowicie do końca. KOLOR jest całkowicie bezbarwny, ZAPACH niewyczuwalny (nie jest perfumowany co zaliczam na plus). KONSYSTENCJA jest typowo żelowa ale nie na tyle rzadka żeby spływać ze skóry.  APLIKACJA jest niezwykle szybka i komfortowa: żel łatwo daje się rozprowadzić i szybko się wchłania, nie pozostawia filmu. Skóra się nie klei, można od razu założyć ubranie bez obawy o pobrudzenie. DZIAŁANIE jest bardzo przyjemne: wyraźnie łagodzi, koi podrażnienia, delikatnie chłodzi i wyraźnie wygładza skórę, nawilża.WYDAJNOŚĆ oceniam na przeciętną - nie różni się od produktów o podobnym przeznaczeniu. 

CENA: 16 zł/ 100 ml

Trudno mi ocenić jak działa na ukąszenia owadów czy poparzenia słoneczne - produkt otrzymałam do testów w październiku :-) Używałam go po depilacji i sprawdził się świetnie! Nie stosowałam na twarz ale słyszałam, że ze względu na dobry skład (aloes!) działa dobroczynnie. W mojej ocenie będzie idealny na lato. POLECAM.

PANTHE VERA Treatment Lotion

OD PRODUCENTA: Balsam zawiera wysokie stężenie ekstraktu z Aloesu i Panthenolu (Pro-Vit.B 5).
Aloes łagodzi podrażnienia, chłodzi i silnie regeneruje zaczerwienioną skórę.W składzie znajduje się  40 % ekstraktu ze stężonego aloesu oraz 5 % D-Panthenolu, który dobrze wnika w skórę łagodząc i gojąc podrażnienia, swędzenia i zaczerwienienia.. Wspaniale uzupełnia się z tymi dwoma składnikami olejek jojoba, który odżywia, zmiękcza, nawilża i natłuszcza naskórek. Doskonale wchłania się w skórę, zapobiega jej wysuszeniu poprzez wzmocnienie warstwy cementu między komórkowego. Dzięki swoim właściwościom PantheVera jest idealny do stosowania po opalaniu, w gabinetach kosmetycznych  po zabiegach depilacji, laserze oraz leczeniu radioterapią. Skutecznie łagodzi podrażnioną skórę, delikatnie chłodzi i uspokaja, działa nawilżająco i regenerująco, dzięki temu skóra jest przyjemnie gładka, nawilżona i napięta. Można go również stosować przy egzemie, niegroźnych urazach skóry lub po goleniu.


OPAKOWANIE to miękka, przezroczysta butelka z pompką - bardzo lubię takie higieniczne rozwiązania. Pompka się nie zacina, kiedy przestaje pobierać kosmetyk butelkę można z łatwością rozciąć i wydobyć resztkę. Widać poziom zużycia. KOLOR jest biały, typowy dla balsamów. Nie zawiera drobinek rozświetlających. ZAPACH jest charakterystyczny i dość długo utrzymuje się na skórze. Mnie nie urzekł ale nie przeszkadza mi na tyle, żeby zniechęcić do korzystania z kosmetyku. KONSYSTENCJA jest rzadka i bardzo lekka ale nie spływa ze skóry. APLIKACJA to sama przyjemność. Emulsja rozprowadza się bardzo łatwo, szybko się wchłania i nie pozostawia tłustego filmu a jedynie delikatną, ochronną otoczkę. Od razu można się ubrać, skóra się nie klei ani nie brudzi. DZIAŁANIE jest zgodne z obietnicami producenta: balsam łagodzi, regeneruje, odżywia, zmiękcza, nawilża, natłuszcza i wygładza skórę. WYDAJNOŚĆ niestety nie jest mocną stroną tego produktu - niby wystarczy niewiele a w butelce szybko ubywało (choć poznaję po zapachu, że nie tylko ja go używam ;-) Produkt jest ważny przez 6 miesięcy od otwarcia - jak na taką wydajność to i tak dużo.

CENA: 27zł/ 180 ml
Do kupienia tutaj: http://www.calmaderm.pl/sklep/34-panthevera-.html

Ze względu na skład, na większe podrażnienia wolę żel. Balsamu używałam na całe ciało po kąpieli. Nadaje się także na skórę twarzy - likwiduje suchość skóry. Efekt rzeczywiście jest widoczny, skóra jest wyraźnie w lepszej kondycji. Cena jest dość wysoka, biorąc pod uwagę pojemność i wydajność (ten kosmetyk skończył mi się najszybciej). Nie wiem czy bym kupiła, z pewnością warto było wypróbować.

KREM DO STÓP DERMACTOL


OD PRODUCENTA: Krem do stóp Dermactol Foot jest oparty  na kilku głównych składnikach: masło shea zawierające niezbędne nasycone i nienasycone kwasy tłuszczowe, witaminy E i F, prowitaminę A, naturalną allantoinę dzięki czemu nawilża, zmiękcza i koi podrażnioną skórę.  Oliwa z oliwek bogata w witaminy oraz niezbędne nienasycone kwasy tłuszczowe przyśpieszające regenerację tkanek pobudzając skórę do odnowy. Przeciwdziała starzeniu się, nawilża skórę zapobiegając wewnętrznej utracie wilgoci. Drobnoustrojowy olej pszenny jako naturalny środek zmiękczający  mocno odżywia skórę w jej głębszych partiach, idealny do wysuszonej i łuszczącej się skóry. Oprócz wyżej wymienionych trzech skoncentrowanych składników zawiera dodatkowo pantenol – składnik leczący suchą, popękaną skórę. Dzięki połączeniu tych składników krem ten nie tylko nawilża i pielęgnuje, ale co istotne – skutecznie leczy i regeneruje suchą skórę.


OPAKOWANIE to także miękka ale solidna tubka, łatwa do rozcięcia. Krem otwiera się łatwo, bez użycia siły. Początkowo zabezpieczony był plasterkiem. Później, wokół otworu zbiera się delikatna skorupka (mniejsza niż w przypadku kremu do rąk ale jednak). KOLOR jest klasyczny, biały. ZAPACH jest najsłabszy z całej serii. Bardzo trudno mi go określić lub do czegokolwiek porównać. Początkowo skojarzył  mi się z zapachem...nasion ale trudno mi to uzasadnić :-) Na szczęście wyczuwalny jest tylko z bliskiej odległości. APLIKACJA jest niezwykle łatwa i szybka. Krem, choć silnie skoncentrowany, nie jest tłusty. Konsystencja jest raczej lekka ale jednocześnie dość gęsta, przypomina mi śmietankę z grudkami albo twarożek :-) Bardzo szybko się wchłania, skóra stóp nie klei się ani nie ślizga. Wyczuwalna jest lekka warstwa ochronna ale jest to uczucie bardzo komfortowe. DZIAŁANIE jest bardzo na plus, choć muszę zaznaczyć, że nie mam problemów ze szczególnie suchą skórą stóp. Mimo to odnotowałam wyraźne nawilżenie, wygładzenie i natłuszczenie. Oczywiście aby efekt utrzymał się na dłużej wymagana jest systematyczność. WYDAJNOŚĆ jest wysoka - ponieważ kosmetyk jest skoncentrowany, wystarczy niewielka ilość. Wystarczy na długo.

CENA: 19zł/ 75 ml
Do kupienia tutaj: http://www.calmaderm.pl/sklep/36-dermactol-krem-do-stop.html


Przyznam, że nie jestem wzorem konsekwencji jeśli chodzi o pielęgnację stóp. Z kremu korzystałam kiedy zauważyłam, że skóra jest bardziej sucha niż zazwyczaj. Wówczas, nałożony na noc, pomagał moim stopom. Nie zauważyłam, żeby grubsza warstwa wzmagała działanie. Ogólnie oceniam go pozytywnie ale nie wiem czy sprawdziłby się w przypadku wymagającej skóry. W porównaniu z innymi kremami, których używałam wcześniej, ten wypadł naprawdę świetnie. 

Podsumowując, cieszę się, że miałam okazję przetestować te produkty. Uważam, że warto się z nimi zapoznać, nie okazały się bublami nie wartymi polecenia. Każda skóra ma inne potrzeby, na moje niewielkie odpowiedziały bez zarzutu. Jedynym wyraźnym minusem, jaki dostrzegam, jest ograniczona dostępność produktów. Nie widziałam ich w żadnym stacjonarnym sklepie, jedynie przez stronę http://www.calmaderm.pl/sklep/.



Dajcie znać czy znacie te produkty i jakie macie z nimi doświadczenia. 

Pozdrawiam!
Ala




7 komentarzy:

  1. nigdy nie słyszałam o tej firmie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. polubiłam kosmetyki tej marki. uwielbiam aloes w składzie kosmetyków do pielęgnacji. żel i balsam świetnie sprawiają się po depilacji, dobrze nawilżają. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawe kosmetyki, nie miałam okazji testować:(

    OdpowiedzUsuń
  4. aloes jest swietny fajne msuza byc te ksoemtyki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no ba! w końcu poświęciłam mu cały post i szykuje cd :)

      Usuń
  5. oh taki krem do stópek by mi się przydał

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Wasze odwiedziny i komentarze :)

Niestety z powodu olbrzymiej ilości spamu, muszę wyłączyć możliwość anonimowego komentowania. Jeśli chcecie zostawić mi wiadomość, jestem dla Was dostępna na profilu Facebook.

UA-49610063-1