czwartek, 29 grudnia 2011

TAG: Ulubieńcy 2011

Idalia, z bloga http://idaalia.blogspot.com/ otagowała wszystkie blogerki na literę A, a że tag wydał mi się ciekawy, postanowiłam na niego odpowiedzieć. Niedawno miałam przygotować wpis o moich ulubieńcach 2011 więc się doskonale składa :-)


1. Primus inter pares, czyli odkrycie roku:
Pędzle Hakuro i Maestro, zdecydowanie najlepsze na jakich miałam okazję pracować. Makijaż nimi to czysta przyjemność. Zajmuje mi dużo mniej czasu a efekt baaardzo mnie zadowala! Nie wyobrażam już sobie nakładania podkładu bez pędzla Hakuro H50S - mistrz! :-) 

 


2. Zatrzepocz piórkami, czyli tusz do rzęs:
Zdecydowanie, bezapelacyjnie tusz Mary Kay Lash Love w kolorze czarnym. Początkowo musiałam się do niego przekonać ale jak to z tuszami bywa, przysechł i okazał się niezastąpiony! Tuszowe KWC, recenzję możecie przeczytać tutaj <-klik

3. Zabawa z kolorami, czyli kosmetyk do powiek:
Sleek! Odkryłam w tym roku trzy paletki Sleeka i po nie sięgam najczęściej, choć wcześniej byłam typowym inglotomaniakiem jeśli chodzi o cienie. Au Naturel, Oh so special i Storm - świetna, uniwersalna i bardzo "moja" kolorystyka, dobra jakość i pigmentacja, zadowalająca trwałość i rewelacyjna cena. Czekam na więcej! :-) Wszystkie swoje paletki kupuję w sklepie Paatal.pl