piątek, 9 grudnia 2011

ESSIE od Paatal.pl


Dziś z profilu Paatal.pl na fejsie dowiedziałam się, że sklep ma w ofercie lakiery Essie! Postanowiłam skorzystać tym bardziej, że przez 10 dni wysyłka do paczkomatów jest gratis :D 

Sklep jest mi już znany, kupiłam trzy palety cieni Sleeka, które dotarły do mnie w ekspresowym tempie, bardzo dobrze zabezpieczone. Tym razem nabyłam Topless & Barefoot i French Affair za 11,99 zł /szt. !

Baaardzo jestem ciekawa bo to są właśnie moje kolory! Co więcej, sklep zadeklarował, że rozszerzy ofertę i czeka na dostawę nowych kolorów. Jeśli czekacie na nie tak samo jak ja, śledźcie stronę sklepu http://paatal.pl/  albo  profil na fejsie.

French Affair
Topless & Barefoot

5 komentarzy:

  1. fajnie wiedzieć dzieki:)

    zapraszam na konkurs do wygrania 100zł
    www.styliowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Pozdrawiamy i mamy nadzieję, że się będą dobrze nosić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. simply_a_woman, :)

    styliowo, bardzo proszę! :)

    Paa Tal, dobry macie wywiad :P Czekam na paczuchę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne kolory wybrałaś :D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Wasze odwiedziny i komentarze :)

Niestety z powodu olbrzymiej ilości spamu, muszę wyłączyć możliwość anonimowego komentowania. Jeśli chcecie zostawić mi wiadomość, jestem dla Was dostępna na profilu Facebook.

UA-49610063-1