poniedziałek, 29 sierpnia 2011

Wróciłam :-)

Wróciłam i powoli się aklimatyzuję. Bardzo się pilnuję, żeby nie popaść w  depresję... ;-) 

Dzięki Ewie (http://ewwwa-makeup.blogspot.com/), która mnie otagowała, powrót okazał się przyjemniejszy. Niniejszym na taga odpowiadam, Ewę bardzo mocno ściskam a wszystkich, którzy jeszcze nie znają jej bloga bezzwłocznie do niego odsyłam :-) 

TAG: 10 pytań kosmetycznych
Zasady
1 Umieść obrazek " 10 pytań kosmetycznych od Majorki"
2. Odpowiedz na 10 pytań kosmetycznych
3. Powiedz kto cię otagował
4. Otaguj 12 blogów
5. Poinformuj o otagowaniu 


 

1. Używasz kolorowych cieni do powiek czy neutralnych?
Używam i takich i takich, w zależności od okazji. Do makijażu dziennego zdecydowanie wolę cienie naturalne. 

2. Co wolisz - pomadkę czy błyszczyk?
Pomadkę, pod warunkiem, że jest dobrej jakości. 

3. Czy uważasz, że tylko drogie produkty są dobre? 
Nie, można trafić zarówno na tani a dobry produkt jak i na drogi bubel

4. Co sądzisz i czy używasz różu do policzków?
Używam i bardzo lubię. 

5. Jaki jeden produkt kolorowy zabrałabyś na bezludną wyspę?
Nie zabrałabym kosmetyków na bezludną wyspę :-)


6. Miałaś kiedykolwiek problemy z cerą?
Nie. 


7. Używasz filtrów?
Tak, ale umiem bez tego wyjść latem z domu w słoneczny dzień ;-)


8. Na jaki produkt kosmetyczny uważasz, że należy wydać więcej pieniędzy?
Na kosmetyki do pielęgnacji twarzy i okolic oczu ale nie uważam, że drogie kosmetyki są gwarantem oczekiwanego efektu.


9. Co sądzisz o maseczkach i czy ich używasz.
Używam ale nie jestem od nich uzależniona. 
   
10. Jakiej gwiazdy makijaże Ci się podobają najbardziej?
Nie lubię słowa "gwiazda" i nie bardzo wiem, kogo mogłabym tutaj wymienić. Chyba nie ma takiej osoby, której styl makijażowy mnie szczególnie inspiruje. Urzekają mnie za to zawsze subtelne, kobiece, lekkie makijaże w stylu "no make-up". 



Jak już wspomniałam, otagowała mnie Ewa a ja taguję blog mojej siostry, który dopiero się wykluł: http://zpiatkunasobote.blogspot.com/ Serdecznie zapraszam! 

Jeśli któraś z Was chciałaby wziąć udział w zabawie, czujcie się otagowane :-) 
Tymczasem!

4 komentarze:

  1. Widzę, że odpowiedziałabym podobnie jak Ty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesteś Kochana!:D Ogromnie sie ciesze!:D Wpadły jakies zdobycze kosmetyczne na wyjezdzie? :> Równiez Cię ściskam a siostre oczywiscie dodaje do obserwowanych:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gosh, fajnie :-)

    Ewa, pewnie że wpadły, grzech było nie skorzystać :P Niebawem o wszystkim napiszę tylko się trochę ogarnę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszczę braku problemów z cerą.

    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Wasze odwiedziny i komentarze :)

Niestety z powodu olbrzymiej ilości spamu, muszę wyłączyć możliwość anonimowego komentowania. Jeśli chcecie zostawić mi wiadomość, jestem dla Was dostępna na profilu Facebook.

UA-49610063-1