sobota, 9 lipca 2011

Współpraca z Hean

Niezmiernie miło mi oznajmić, że jak wiele innych blogerek, także ja nawiązałam współpracę z firmą Hean!
Co możemy przeczytać o firmie:

Fabryka Kosmetyków Hean to producent i dystrybutor kosmetyków makijażowych i pielęgnacyjnych w segmencie popularnych produktów masowych.
Firma powstała w Krakowie w 1981 roku. Zakład produkcyjny, laboratorium badawczo - rozwojowe oraz biuro handlowe mieści się w Krakowie przy ulicy Mochnackiego 20.
Nasze długoletnie doświadczenie w produkcji kosmetyków zaowocowało szerokim i lojalnym gronem klientek, którym oferujemy wysokiej jakości produkty, w przystępnych cenach, uwzględniające najnowsze trendy w kosmetyce.
Fabryka posiada własne laboratorium badawczo-rozwojowe oraz wysokiej klasy specjalistów, którzy samodzielnie opracowują receptury kosmetyków Hean. Czuwają oni nad ich jakością i zdrowotnością. Wszystkie nasze kosmetyki są poddawane testom aplikacyjnym, badaniom dermatologicznym i mikrobiologicznym. Nie testujemy produktów na zwierzętach.
W kategorii kosmetyków upiększających oferujemy jedną z najbogatszych palet kolorystycznych wśród wszystkich marek kosmetyków kolorowych w Polsce - ponad 200 barw i odcieni. Od kilku lat utrzymujemy się w gronie znaczących udziałowców w rynku kosmetyków upiększających w Polsce.
Elastyczna polityka produkcyjno – handlowa oraz bogaty asortyment produktów pozwala nam płynnie dostosować się do zmieniających się tendencji rynkowych i przygotować atrakcyjną ofertę zarówno dla klientki indywidualnej jak i klienta biznesowego. Obecnie współpracujemy z ok. 2000 sklepów kosmetycznych, Dostarczamy zarówno kosmetyki makijażowe i pielęgnacyjne marki Hean, jak również produkty pod marki własne sieci. Współpracujemy między innymi z największymi sieciami drogeryjnymi w Polsce: Rossmann i Drogerie Natura oraz z sieciami handlowymi Kaufland i Carrefour. Nasze produkty eksportujemy m.in. do Czech, Słowacji, Litwy, Łotwy, Ukrainy, Bułgarii, Hiszpanii i Arabii Saudyjskiej.
Konsekwentne realizowanie procesu refreshingu marki Hean, bardzo dobrą relację wysokiej jakości do przystępnej ceny oraz coraz lepsze receptury, nowoczesną estetykę opakowań i materiałów ekspozycyjnych doceniły klientki, partnerzy handlowi oraz środowiska opiniotwórcze co zaowocowało wieloma nagrodami i wyróżnieniami.
Jeśli chcecie wiedzieć, jakie nagrody i wyróżnienia otrzymała ta marka, kliknijcie TUTAJ

Od bardzo sympatycznej Pani Magdy otrzymałam do testowania kilka nowości: 

- błyszczyki Lip Gloss Colour Obsession w kolorze 42: Spring Flower oraz 44: Rainbow Violet
- lakiery do paznokci Colour Obsession w kolorach: 488 (piękny, pastelowy fiolet), 492 (kobaltowy mat) i 496 (ciemny pomarańcz fluo). 



                                           Kliknij obrazek i zobacz pełną ofertę kolorystyczną: 
                                                                    Zdjęcia pochodzą ze strony http://www.hean.pl/

                                                    


Bardzo ucieszyła mnie ta przesyłka, ponieważ niezwykle cenię sobie marki, które nie testują kosmetyków ani jego półproduktów składowych na zwierzętach. Z wielką ciekawością przetestuję zawartość paczki i napiszę Wam, jakie są moje wrażenia. 




Ciekawa jestem jakie są Wasze doświadczenia z produktami tej marki. Jeśli już testowałyście, podzielcie się opiniami. 

Tymczasem! 
Ala

P.S. Dotarła do mnie moja pierwsza sleekowa paletka Oh So Special! :-)  Niebawem test!

8 komentarzy:

  1. Widzę, że kotek tez jest zainteresowany kosmetykami ;).

    Gratuluję współpracy :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj tak, kotka wykazuje duże zainteresowanie moimi kosmetykami, widać, że babka ;-) Dziękuję :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję współpracy :) Czekam na recenzję tych błyszczyków :)

    Obserwuję i liczę na to samo z Twojej strony :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszcze, prezentuja sie swietnie ;) ze mna niestety jej nie podjeli :(

    OdpowiedzUsuń
  5. monis1900, dziękuję. Poużywam ich trochę i podzielę się z Wami moją opinią :)

    KOSMETASIA, cierpliwości! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. gratulacje i powodzenia w wspolpracy, niecierpliwie oczekuje recenzji :)
    Tez mam ochote na kilka paletek Sleek-a, ale poki co oczekuje moich dwoch paletek (88 i 28) z BH Cosmetics, na ktore sie juz niesamowicie niecierpliwie - bo zabiera im to mnostwo czasu, ehhh. Nic to. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Grauluję współpracy i życzę samych korzyści :)


    Hej :* Jestem pod wielkim wrażeniem. Masz cudownego bloga {mówię o całości}. Ja jestem nową blogerką i chciałam cię zaprosić na mojego
    bloga, gdzie tematem przewodnim jest szafiarstwo i moda. Będzie mi niezmiernie miło zobaczyć twój komentarz pod notką. Zapraszam również
    do dodania mojego bloga (oraz tak na prawdę samej mnie) do obserwatorów.- z mojej strony właśnie to robię {dodaję do obserwowanych}.
    Mój blog-> hoopy-style.blogspot.com. Zapraszam również do odpowiadania na pytanie od Answear.com {reklama na moim blogu pod nagłówkiem}

    PS. Byłabym wdzięczna, gdybyś mogła powiadamiać mnie o nowych notkach {ułatwiło by mi to komentowanie twojego bloga :) }

    Z góry dziękuję za każdą aktywność na blogu.
    Hoopy.

    OdpowiedzUsuń
  8. artlook4u, dziękuję. Na pazurkach już pierwszy lakier więc lada chwila... :) Znam to uczucie, które towarzyszy oczekiwaniu na przesyłkę... ;)

    Hoopy Style, dziękuję.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Wasze odwiedziny i komentarze :)

Niestety z powodu olbrzymiej ilości spamu, muszę wyłączyć możliwość anonimowego komentowania. Jeśli chcecie zostawić mi wiadomość, jestem dla Was dostępna na profilu Facebook.

UA-49610063-1