wtorek, 3 maja 2011

Miętowy wtorek

Dziś postanowiłam pokazać Wam lakier, którego kolor bardzo lubię, ale nadal podchodzę do niego z dystansem. Może Wasze opinie mnie bardziej przekonają...Mowa o Golden Rose Paris.
O lakierach tej firmy słyszałam i czytałam wiele dobrego. Któregoś dnia, korzystając z okazji że mam sklep GR bardzo "po drodze", kupiłam pięć lakierów. Jednym z nich był właśnie ten prezentowany dzisiaj. Bez większego wahania po niego sięgnęłam, gdy był wielki boom na miętowe lakiery. Jest to kolor 225.

Opis producenta:
PARIS NAIL LACQUER
PARIS LAKIER DO PAZNOKCI


Wysokiej jakości seria lakierów do paznokci. Produkt ten jest wzbogacony substancjami przedłużającymi trwałość manicure. Lakier nadaje połysk. Dostępny w bogatej i modnej kolorystyce.



Lakier, jak widać na zdjęciach, przypomina kształtem paryską wieżę Eiffla, jest w swojej estetyce bardzo prosty. Buteleczka zawiera 11 ml. Na szczególną uwagę zwraca jednak ogromna gama kolorystyczna! Lakiery wyglądają nieziemsko i trudno się zdecydować na konkretny kolor, bo wszystkie kuszą jednakowo. Dodatkowym plusem jest niska cena. Nie pamiętam ile zapłaciłam, bo było to już dość dawno, ale cena z pewnością nie przekroczyła 10 złotych (myślę, że ok. 7-8 zł./szt.).

Moja ocena:

+ piękny kolor, który zdecydował o zakupie
+ nie odbarwia paznokci nawet bez bazy (ale uwaga, inne kolory, np. czerwienie już tak, i to dość mocno!)
+ bardzo dobra trwałość: na moich paznokciach rąk utrzymuje się spokojnie bez bazy kilka dni, do tygodnia. Jeśli pomaluję nim paznokcie stóp, mogę o nim zapomnieć aż mi się znudzi kolor :-) Nie ściera się ani nie odpryskuje - przy tej cenie to duży plus
+ ładny połysk bez nabłyszczacza
+ łatwo go usunąć, choć pewnie to w dużej mierze zasługa zmywacza, niemniej jednak są lakiery, które wymagały więcej zaangażowania przy ich usuwaniu ;-)
+ przy dwóch warstwach kolor jest identyczny jak w buteleczce
+ dość szybko schnie i nie gęstnieje choć mam go długo (trzymany w lodówce ;-)

- aplikacja dla cierpliwych i niespieszących się, bo lakier nie rozprowadza się zbyt równo
- bardzo smuży, dopiero druga warstwa ładnie wyrównuje kolor
- jedna, niezbyt gruba warstwa jest półtransparentna; nie dzieje się tak przy innych kolorach, ale przy tym tak


Podsumowując, myślę, że te lakiery są dobre dla osób, które lubią eksperymentować z kolorami i często malują paznokcie, nie mając przy tym wygórowanych wymagań.
Ja jestem zbyt niecierpliwa, denerwuje mnie, że kolor rozkłada się tak nierównomiernie. Poza tym jestem przyzwyczajona do cielistych, subtelnych kolorów a ten wymaga ode mnie nie lada odwagi :-) Myślę, że teraz jest dobra pora żeby się przemóc i zacząć go nosić, nawet jeśli pomalowanie paznokci zajmie mi więcej czasu.



Następnym razem opowiem Wam i pokaże pozostałe 4 kolory jakie posiadam. Dajcie znać czy ten Wam się podoba i jakie są Wasze doświadczenia z lakierami GR.
Tymczasem!

11 komentarzy:

  1. Kochana pięknie wygląda na Twoich pazurkach! Ja jakoś nie mogę przekonać się do mięty:/ Lubuję się głownie w ciepłych odcieniach: czerwieniach, różach, beżach itp.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny kolorek, uwielbiam miętę♥
    ______________________________________
    Mój nowy adres: http://anonimowoopieknie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. boski, uwielbiam miętę :) na szczęście nie mam nigdzie blisko ich stoiska, bo inaczej chyba bym zbankrutowała, ciągle ktoś kusi tymi lakierami.

    koty słodkie, jakoś mi umknął ten post, napisz coś więcej o nich :)

    a przy okazji - zaprosiłam Cię na facebooku parę dni temu! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ewa, ja też nie bardzo, ale postanowiłam się przełamać i powoli się oswajam :) Do tej pory królowały u mnie odcienie brudnego, jasnego różu, nudziaki i bezbarwne....ale zresztą wiesz, podobnie jak z okiem ;)

    Anonyme: dziekuję :)

    Magda, dzięki :)Cena niewielka, szalej dziewczyno, lato idzie :)))
    Kociaki się zadomowiły u mnie na dobre, zameldowałam je :) Rosną jak szalone i są już całkowicie samodzielne. Ach, to byłaś Ty! Ja nie bardzo facebookowa jestem ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja lubie lakiery GR, ale w moim miescie niestety nie moge ich nigdzie spotkac:(

    OdpowiedzUsuń
  6. Agata, jeśli szukasz czegoś konkretnego to daj znać, może się przydam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. kolor w rzeczywistości jest taki jak na zdjęciach? Pytam bo mam ten sam, identyczny nr 225 i u mnie na paznokciach ma inny odcień...:P zastanawiam się czy to możliwe żeby kolor był inny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczny kolorek ;>

    OdpowiedzUsuń
  9. Posiadam ten kolor. Jestem bardzo zadowolona z tej serii. Świetnej jakości produkt za niską cenę:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Wasze odwiedziny i komentarze :)

Niestety z powodu olbrzymiej ilości spamu, muszę wyłączyć możliwość anonimowego komentowania. Jeśli chcecie zostawić mi wiadomość, jestem dla Was dostępna na profilu Facebook.

UA-49610063-1