piątek, 25 marca 2011

Recenzje: SVR Chronolys

Od dłuższego czasu rozglądałam się za dobrym kremem na noc. Z ulgą skończyłam nawilżającego nocnego Daxa i zniechęcona drogeryjnymi "średniakami", postanowiłam sięgnąć po produkt apteczny. Wybór padł na SVR Chronolys, krem na pierwsze zmarszczki. Nie mam żadnego doświadczenia z tą francuską marką, więc kierowana ciekawością, promocyjną ceną i zachętami sprzedawcy sięgnęłam po ten krem. Stosuję go dość krótko ale myślę, że zostanie ze mną na dłużej :-) 

Opis producenta:  Preparat z magnezem i kwasem hialuronowym skutecznie zapobiegający powstawaniu pierwszych oznak starzenia się skóry. Skuteczność potwierdzona dermatologicznie. Produkt bardzo dobrze tolerowany, przeznaczony dla każdego rodzaju skóry, w tym również skóry bardzo wrażliwej. Stosować rano i/lub wieczorem na twarz i szyję. Nie powoduje powstawania zaskórników. Nie zawiera parabenów. 

Skład: Aqua, Dicapryryl carbonate, Cyclopentasilo-xane,Isohexadecane, Beheneth-25, Glycerin, aBehenyl Alcohol, Dimethicone, Butylene Glycol, Methyl Methacrylate Crosspolymer, Acrylamide / Ammonium Acrylate Copolymer, Beheneth-10, Butyrospermum Parkii Butter (Shea Butter), Hydrolyzed Hibiscus Esculentus Extract, Magnesium Pca, Sodium Hyaluronate, Cucumis Melo Fruit Extract, Tocopherol, Polyisobutene, Dextrin, Ammonium Acryloyldimethyltaurate/Vp Copolymer, Paraffinum Liquidum (Mineral Oil), Xanthan Gum, Polysorbate 20, Hydroxypropyltrimonium Maltodextrin Crosspolymer, Sorbitan Isostearate, Dimethiconol, Silica, Phenoxyethanol, Chlorphenesin, O-Cymen-5-Ol, Parfum.

Moja ocena: Krem jest malutki. Ma bardzo estetyczne, solidne plastikowe opakowanie. Zawiera pompkę, która bardzo ułatwia dozowanie. Pod światło można sprawdzić, ile produktu zostało w opakowaniu. Konsystencja jest niezwykle lekka, co sprawia, że aplikacja jest bardzo łatwa. Krem naprawdę szybko się wchłania do matu, pozostawia skórę przyjemnie nawilżoną. Kiedy stosuję go wieczorem, rano skóra jest wyraźnie wypoczęta, jasna, zdrowa i matowa. Dopiero po ochlapaniu wodą, wyczuwalna jest kremowa powłoczka. Z powodzeniem można go stosować pod makijaż, podkład się na nim nie roluje.  Trudno mi ocenić właściwości przeciwzmarszczkowe, gdyż stosuję go profilaktycznie, ale z pewnością twarz jest promienna i gładka. Ze względu na lekką konsystencję, stosuję ten krem z powodzeniem pod oczy i na powieki. Dodatkowym atutem jest bardzo przyjemny zapach, który wprost uwielbiam :-) Podsumowując, jestem zadowolona, że wybór padł właśnie na ten krem. Moja skóra wyraźnie go lubi, nie zapycha, nie uczula. Jedynym minusem jest pojemność - krem nie jest szalenie wydajny.  Bardzo szybko się kończy, co przy jego cenie niestety daje się odczuć. Myślę jednak, że warto na niego polować w promocyjnej cenie. Śmiało polecam :-)

Cena: 69,99 zł (kupiłam w promocji za 49,99 zł).  
Pojemność: 30 ml

Więcej informacji o produkcie i całej linii  TUTAJ

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za Wasze odwiedziny i komentarze :)

Niestety z powodu olbrzymiej ilości spamu, muszę wyłączyć możliwość anonimowego komentowania. Jeśli chcecie zostawić mi wiadomość, jestem dla Was dostępna na profilu Facebook.

UA-49610063-1