piątek, 4 marca 2011

No to zaczynamy...

Nadszedł i na mnie czas, bym założyła swojego bloga :-)  Ostatnimi czasy odkrywam wiele interesujących rzeczy, które chciałam zebrać w jednym miejscu i którymi chciałabym się podzielić. Będzie więc sporo o wizażu, który od niedawna stał się moją pasją - recenzje kosmetyków, zdjęcia makijaży, inspiracje. Będą też zajawki moich zainteresowań - wątki muzyczne, fotograficzne, podróżnicze, filmowe, designerskie, reklamowe, taneczne, książkowe, modowe, rękodzielnicze - prawdziwy miks korzyści :) Zapraszam do mojego świata.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za Wasze odwiedziny i komentarze :)

Niestety z powodu olbrzymiej ilości spamu, muszę wyłączyć możliwość anonimowego komentowania. Jeśli chcecie zostawić mi wiadomość, jestem dla Was dostępna na profilu Facebook.

UA-49610063-1